Покатушка Одеса-Шеметово-Одеса (23/06/2017)

Нарешті я відлежався, майже відпроцедурився і відчув, що зможу знову приєднатися до нашої велобратиї. Напередодні зателефонував Маріо і Арсентьевичу, домовилися зустрітися, як завжди, у Маріо о восьмій. З нами були ще двоє молодих хлопців на МТБ – Олексій та Олександр. Цією п'ятіркою ми й рушили в дорогу.

Погода була сонячна, маловітряна, ще не спекотна. Як виїхали на Е-95, стали тримати досить швидкий темп. Змінювалися по черзі: то я попереду, то Маріо, то Арсентійович, то молоді. У деяких місцях ми з Маріо нарівні їхали перед Арсентійовичем. Іноді Арсентійович виривався вперед. Загалом початок був обнадійливим.

Групою доїхали до Алтестового, потім пролетіли Чайку. Перед підйомом між Чайкою та Отрадовим зупинилися підкачати Арсентьевичу колеса. Потім знову рушили в дорогу, але вже ми з Маріо відірвалися далеко від інших уперед у досить швидкому темпі.

Враховуючи, що я не їздив з хлопцями п'ять тижнів, Маріо запропонував доїхати до Христинівки. Маріо ж почав підбадьорювати, що, мовляв, ти класно їдеш, ти у формі тощо. «Зараз я їду добре, — говорю я, — але ще чекає зворотний шлях». «Давай, скільки тут до мотоцикла, 10 км? Фігня!» - не вмовлявся він. Ну, гаразд, до маціка — так до мацика. Вітер був зустрічно-бічний, отже, назад буде попутно-бічний. Їдемо далі.

Під'їжджаємо до «Е-95», це мотоцикл, який, Маріо запропонував: «Давай не тут, а перед мостом розвернемося». Ну млинець, зовсім не тренувальна покатушка може вийти. Але вже куди — там до мосту кілька кілометрів залишалася. Доїхали, розвернулися, під'їхали до покажчика «До Одеси 55км», зробили кілька фоток, дивимося — Арсентійович підкочує. Ось дає! А ми ж добре від них відірвалися. Ну, не перестає дивувати мене цей танцюрист! Виявилося, що Олександр з Олексієм розвернулися до Отрадового, а Арсентійович поїхав далі нас наздоганяти. Пофоталися ми всі, перекусили пирогом, випеченим Дарін, і поїхали назад. А вітер чомусь ну зовсім не принагідно-боковий став, а навпаки — у лоб, падлюка. Зашибісь.

Проїхавши кілька кілометрів, Маріо попросив зупинку купити трохи черешні. Стали. Маріо затоварився, а я відчуваю, що мені вже досить тяжко: моторошна втома підкочує, біль у м'язах і взагалі самопочуття не надихає. Арсентійович казав, що це, мовляв, я з Маріо сильно поїхали від групи. Можливо, але все ж таки велика перерва, мені здається, відіграла тут більш важливу роль.

Перший із зупинки поїхав Маріо, ми з Арсентійовичем затрималися на кілька хвилин (цей молодик читав вірші продавчині черешні :))). Потім поїхав я і потім Арсентійович. Відстань згодом між нами трьома була приблизно за кілометр. Ох і важко мені стало крутити педалі, матюки на вітер не допомагали. Повільно, але вірно я наближався до Маріо. На переправі у Чайки відстань між нами скоротилася до кількох сотень метрів. Знаючи, що Маріо не такий сильний на підйомах, був упевнений, що я його ось-ось наздожену і ми поїдемо разом. Але тільки-но я почав підніматися в гору — зрозумів, що кирдик, ну не можу я вже їхати. І вперше за всі поїздки на велі я квапився. Так, хто б міг подумати. Цей підйом я пройшов пішки. Сонце смажило вже саме по-літньому, був приблизно опівдні. Моє самопочуття погіршувалося. Дійшовши до верху, зупинився на зупинці Алтестово. Маріо на мій подив я не виявив, мабуть, він так і поїхав сам до Одеси. За кілька хвилин під'їхав Арсентійович і далі ми поїхали вже разом.

Я відірвався трохи вперед від Арсентійовича, але наступний підйом перед КП я теж не зміг подолати і приблизно другу його половину пройшов також пішки. Це вже є нонсенс. Арсентійович, обігнавши, сказав, що почекає біля автомийки. Там ми поповнили запас води та поїхали далі.

Решту маршруту підйомів вже немає, але втома, що накопичилася, дала про себе знати: я робив зупинки під мостами і в тіні бігбордів, щоб перевести подих і трохи охолонути. Перед черговою зупинкою під мостом біля Холодної Балки я сказав Арсентійовичу, щоб він їхав далі. Треба сказати йому дякую, що він максимально довго їхав зі мною. Тепер я діставався до кінця маршруту один.

Стан був у мене не з найкращих. Не було сил просто крутити педалі на жодній швидкості. Будь-яке положення тіла на велосипеді нестерпне. Ліва рука почала нити. Сонце також дало мені спеку. І голод. Неймовірне почуття голоду. Я, треба сказати, перед виїздом взагалі не їв, тому що припускав легку поїздку, так би мовити, вкотитися. Я вже бачив, як я доїхав на свої Черемушки і на базарчику купив півкіло бананів, булочку, холодний чай. Стан був жахливий. Щось схоже, але набагато менше, я випробував у свою першу (і поки що єдину) велосотку за Поясом Слави. Тоді я думав, що я був знесилений. Але ні, знесилений я був зараз. Як ніколи.

Коли я зрозумів, що без їжі не дотягну до свого будинку, вирішив, що підкріплюся при в'їзді до Одеси. На Нафтовиків є базарчик невеликий. Але ж до нього ще доїхати! А поки що лише Е-95. Конюшинний міст. "Нова лінія". "Mersedes-Benz". Як повільно тягнуться ці сотні метрів. Нарешті світлофор. Трохи ще трохи далі і ось він – оазис у вигляді базарчика. З'їв в'язанку бананів, величезну булку з холодним чаєм, полкекса. Посидів у тіні. Треба їхати додому, а сил немає. Мляво, якось докрутив до Горбатого мосту, перед ним поворот праворуч новою дорогою до Щорса. Кілька кварталів до Щорса я знову квапився. Від Щорса до будинку все ж таки доїхав до 14:00 годин.

Зібравши останні сили, сходив на призначений сеанс масажу у своїй поліклініці і, повернувшись додому, заснув мертвим сном.

Які висновки я зробив для себе? Та начебто очевидні:

  • розумно оцінювати свої можливості;
  • не вкочувати по повній після тривалої перерви;
  • не катати без необхідності у спеку;
  • не їхати на голодний шлунок.

Дякуємо всій компанії за компанію. Поки все...

Трек тут. Endomondo глючив, за фактом понад 100 км вийшло.



Поділитися:

Чи сподобалася ця публікація? Не пропустіть наступні публікації та почніть стежити за цим блогом.

0 comments:

Дописати коментар